Diferenta Dintre Acceptare Si Resemnare

0
Demisia trebuie să fie rezultatul unei decizii voluntare a lucrătorului

Rezervarea se poate face direct de către pacient, de către medicul curant sau de către personalul medical al unității, la Biroul de Admiteri. Spitalizările sunt posibile numai după o vizită de specialitate efectuată de personalul medical al Humanitas Castelli.

Data stabilită pentru externare este comunicată de către Medicul pagina princiala  responsabil direct pacientului, căruia i se dă scrisoarea de externare cu raportul pentru Medicul curant.

Pentru internarile chirurgicale, data primului control este convenita in momentul externarii, fara a mai fi nevoie de trimiteri ulterioare. Pacientul care doreste sa intrerupa internarea impotriva sfatului medicului trebuie sa semneze aceasta decizie asumandu-si intreaga responsabilitate.

Documentele eligibile fiscal și o copie a fișei medicale (doar la cerere și contra cost) sunt disponibile la fondul de spitalizare. La externare, pacientul primește:

raportul clinic destinat propriului medic pentru a documenta procedura diagnostic-terapeutica implementata, indicatiile pentru continuitatea ingrijirilor si terapiilor medicamentoase, indicatiile pentru controale si numerele de telefon ale sectiei

Documentația clinică personală adusă înainte de internare

Indicații referitoare la terapii medicale și de fizioterapie, diete și stiluri de viață, medicamente la domiciliu, instrucțiuni de utilizare a dispozitivelor electromedicale și pentru obținerea ajutoarelor în cazul operațiunilor de demolare, cele mai importante recomandări și sfaturi utile pentru post-spitalizare.

Pe perioada internarii, pacientul poate solicita un permis de iesire de la Medicul responsabil al Unitatii Operative, compatibil cu conditiile sale de sanatate si numai in cazul unor nevoi personale exceptionale. În orice caz, permisul are o durată de câteva ore și nu pentru nopți în afara Clinicii.

Documentația clinică personală adusă înainte de internare

Pe durata șederii lor în Clinică, pacienții pot contacta medicii de secție sau asistentul șef pentru informații de sănătate; la Cassa di Degence, pentru a solicita o copie a fișei dumneavoastră medicale

RECUNOAȘTERE PERSONALULUI

Personalul poate fi identificat datorită etichetei cu nume și fotografie aplicate pe uniformă. Pentru a facilita recunoașterea figurilor individuale de sănătate, uniformele prezintă culori diferite: verde pentru Asistentele Manager, alb pentru Asistente, albastru pentru Operatorii Sociali de Sănătate (OSS) și galben pentru personalul auxiliar.

Voluntarii poartă o tunică albastră.

Demisia este actul prin care un salariat se retrage unilateral din contractul care il leaga de angajator.

Potrivit legii, demisia este o facultate a lucrătorului. Acest drept poate fi exercitat fără nicio limită, cu respectarea unică a obligației de a da preaviz prevăzută de contractele colective. În cazul unei încălcări grave din partea angajatorului, de natură a nu permite continuarea, chiar temporară, a raportului de muncă, obligația de preaviz încetează, iar lucrătorul are dreptul de a se retrage imediat (așa-numita demisie pentru justă cauză). ).

Demisia trebuie să fie rezultatul unei decizii voluntare a lucrătorului

Atât demisiile solicitate la momentul angajării (așa-numitele demisii în alb), cât și demisiile depuse în urma amenințărilor sau înșelăciunilor, sau determinate de eroare sau incapacitatea de a înțelege și de a dori, sunt deci considerate ilegitime. În toate aceste cazuri, demisia poate fi anulată prin recurs la autoritatea judiciară.

Pentru a garanta autenticitatea deciziei lucrătorului, legea supune eficacitatea demisiilor respectării unei proceduri specifice, cel mai recent modificată în cadrul reformelor așa-numitei Legi a locurilor de muncă.

Demisia trebuie să fie rezultatul unei decizii voluntare a lucrătorului

În special, spre deosebire de reglementările anterioare, introduse prin reforma din 2012 – care i-au lăsat lucrătorului deplină libertate în ceea ce privește modalitățile prin care să-și comunice angajatorului demisia, dar a supus eficacitatea actului de încetare a respectării unei proceduri ulterioare de validare. – noua legislație, care a intrat în vigoare la 12 martie 2016, stabilește că demisiile pot fi depuse doar electronic pe formulare speciale puse la dispoziție de Minister și politici sociale prin intermediul site-ului www.lavoro.gov.it și transmise angajatorului și către Direcția Teritorială de Muncă competentă. Demisiile făcute în orice alt mod sunt ineficiente.

Singurele părți cărora nu se aplică noua procedură online sunt:

lucrătorii care demisionează în așa-numitele birouri protejate: Direcția Teritorială de Muncă, sindicat sau Comisia de certificare;

lucrătorii în timpul sarcinii, precum și lucrătorii în primii trei ani de viață ai copilului sau în primii trei ani de îngrijire a copilului adoptat sau plasat; pentru aceste materii arta continuă să se aplice. 55 din Legea Integrată a Maternității, care la al patrulea alineat prevede că demisiile trebuie validate de către serviciul de inspecție al Ministerului Muncii și Politicilor Sociale competent pe teritoriu (eficacitatea încetării t. relația este supusă suspendării validării menționate);

Lucrători casnici și lucrători

Demisiile depuse de mama care lucrează și tatăl care lucrează în așa-numita perioadă. protectedTop

Părinților care lucrează li se acordă protecție specială în cazul în care demisionează voluntar de la muncă în anumite perioade de timp considerate „protejate”.

Lucrători casnici și lucrători

Acest regim de protecție are ca scop împiedicarea acestor subiecți să decidă întreruperea raportului de muncă din cauza presiunii exercitate de angajator în urma dobândirii noului statut de părinte.

Pentru a-i asigura autenticitatea, deci, se prevede ca demisia sa intre in vigoare numai in urma validarii de catre serviciul de inspectie al Ministerului Muncii infiintat la Inspectoratul Teritorial de Munca competent pe baza domiciliului lucratorului si ca numai dupa această îndeplinire raportul de muncă poate fi considerat definitiv încheiat.

În special, legiuitorul a stabilit că demisiile depuse sunt supuse obligației de validare:

de către mama care lucrează în perioada sarcinii;

de către lucrător în primii trei ani de viață ai copilului (sau în primii trei ani de primire a copilului adoptat sau plasat sau, în cazul adopției internaționale, până la trei ani din momentul comunicării propunerii către întâlnire cu minorul).

Demisiile prezentate de mama lucrătoare și de tatăl care lucrează în perioadele menționate mai sus trebuie validate sub pedeapsa nulității. În cazul în care serviciul de inspecție ar trebui să verifice dorința neautentică de a demisiona, nu se va proceda la validare și raportul de muncă nu poate fi încetat.

Lucrătorul care intenționează să demisioneze pe perioada așa-zisului protejat trebuie să notifice mai întâi angajatorul, prin scrisoare înmânată de mână sau trimisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, comunicarea prin care își exprimă disponibilitatea de a demisiona în perioada protejată, cu precizarea la adresa în același timp,

Data aferentă ultimei zile de muncă

Ulterior, lucrătorul trebuie să se prezinte la oficiul teritorial al Inspectoratului Muncii cu o copie a scrisorii de demisie prezentată angajatorului, contrasemnată pentru primire de către acesta din urmă, sau însoțită de o copie a confirmării de primire dacă este trimisă prin scrisoare recomandată.

În temeiul DPCM 22 decembrie 2010, nr. 275, serviciul de inspecție trebuie să elibereze, în termen de 45 de zile de la cererea formulată de către părinte, dispoziția de validare care se transmite salariatului și angajatorului, permițându-i astfel acestuia din urmă îndeplinirea formalităților referitoare la încetarea raportului de muncă. Muncă.

Raportul de muncă va înceta cu efect de la data indicată în comunicarea inițială notificată angajatorului și din aceeași va înceta și dreptul la remunerație.