Cei 9 mari consumatori de energie pentru o mama

Ne dorim sa eliminam conflictele, presiunea, graba, stresul si sa ne simtim bine, relaxate si echilibrate. In acest context, una dintre cele mai rapide modalitati de a aduce armonia si echilibrul in viata ta este sa elimini din consumatorii principali de energie. Pe masura ce ii tai de pe lista, vei vedea o imbunatatire imediata a starii tale, lucru care te poate ajuta chiar incepand de acum, ca tot suntem in weekend.

elefant.ro

 

Iata care sunt cei mai mari consumatori de energie din viata unei mame si pe care poti incepe sa-i elimini, rand pe rand:

 

1. Deciziile neluate

Divortez sau stau intr-o relatie care nu functioneaza, cu riscul sa le provoc suferinta copiilor? Plec de la acest job care nu imi place sau raman pentru ca imi ofera siguranta financiara? Continui sa trag de relatia cu o prietena sau cu o ruda si care imi provoaca suferinta sau e mai bine sa rup legatura cu ea? Sunt unele situatii foarte dificile in viata fata de care nu stii cum este mai bine sa te raportezi. Nu stii ce e mai bine sa faci. Si unele situatii de acest gen pot trena ani de zile, consumandu-ti zilnic o cantitate uriasa de energie.

 

2. Trairile negative

Frica, furia, stresul, nervozitatea – toate emotiile negative sunt extenuante. Ai observat si tu cat de greu este sa-ti revii emotional dupa o criza de furie sau sa iesi dintr-o stare de tristete. Cand simti aceste emotii, energia este la minim, abia reusesti sa faci lucrurile de baza, si uneori nici pe acelea.

answear.ro

 

3. Relatiile care provoaca suferinta

Unele relatii cu anumite persoane pot fi foarte dureroase. Poate fi vorba de relatia cu unul dintre parinti, cu partenerul, cu un fost partener, cu o (fosta) prietena etc. Chiar daca au trecut zeci de ani de cand nu mai comunici cu acea persoana, daca inca mai ai resentimente in suflet, acea relatie iti consuma din energie. Sunt diverse modalitati prin care poti inchide o relatie nerezolvata din trecut.

 

4. Grijile

Starea de ingrijorare reprezinta, in esenta, o teama continua legata de viitor. Gandul permanent ca ceva s-ar putea sa nu mearga bine, care ruleaza pe fundal, nu-ti permite sa te bucuri de momentele de bucurie pe care le-ai putea avea.

 

5. Lucrurile neterminate

Atunci cand nu reusesti sa finalizezi un proiect inceput, fie ca e vorba de un geam de spalat sau de o sarcina de la serviciu, apare un sentiment de frustrare, poate chiar de furie.

 

6. Somnul insuficient

Unul dintre primele lucruri pe care mamele le taie de pe lista de prioritati atunci cand au nevoie sa faca diverse lucruri este somnul. Totusi, fara un somn bun si fara sa dormi orele de somn de care ai nevoie, organismul se extenueaza rapid si apar stari nu doar de oboseala, ci chiar de deprimare.

 

7. Dezordinea in casa (si in viata)

Atunci cand din spatiul in care locuim sau lucram lipseste ordinea si curatenia, cand lucrurile sunt imprastiate, apare o stare de epuizare si de dezorganizare care se simte si in minte, si in suflet si in viata in general. In acele momente este destul de greu sa-ti gasesti motivatia inclusiv pentru a readuce ordinea.

 

8. Vinovatia

Este una dintre cele mai blocante emotii. Atunci cand te simti vinovata pentru ca ai facut ceva pentru care te blamezi, se consuma o mare cantitate de energie, astfel incat nu este deloc usor sa iesi din aceasta stare inclusiv ca sa poti indrepta greseala pe care consideri ca ai facut-o.

 

9. Lipsa contactului cu natura

O femeie are nevoie sa se simta in conexiune cu natura. De aceea, femeile au nevoie sa iasa din rutina plimbandu-se prin parc sau mergand in excursii in aer liber. Oricat de grea ar fi situatia prin care treci, o plimbare prin natura iti va creste energia.

 

Acum, ca ai vazut aceasta lista cu consumatorii principali de energie pentru o mama, poti evalua care dintre ei iti consuma tie personal energia pe parcursul unei zile. Odata ce i-ai descoperit, poti incepe sa-i elimini, astfel incat sa ai mai multa energie pentru a face lucrurile pe care le ai de facut si pentru a le oferi copiilor si partenerului iubire, acceptare si o stare de bine.

 

Daca nu stii exact cum sa faci asta si cum sa ai mai mult timp pentru tine, iti poti gasi solutiile in timpul Maratonului mamicii organizate si eficiente, care are loc online, in perioada 25 martie-21 aprilie.

Iata ce spune Cristina, una dintre mamele care a participat la editia anterioara a programului, desfasurata in toamna:

„Imi pare atat de bine ca mi-am urmat instinctul si am participat la acest maraton. In aceste 4 saptamani am simtit ca o iau de la zero in ceea ce priveste viata personala, familiala. Atmosfera de la curs a fost prietenoasa, misiunile practice, organizatorii profesionisti. Pot sa zic doar ca mi-am schimbat atitudinea fata de cum trebuie sa-ti gestionezi timpul ca mama si sotie. Nu pot numi o anumita misiune ca a avut un efect asupra mea. Pentru mine, toate misiunile au avut un impact enorm si m-au facut sa constientizez cat de importanta este planificarea zilnica, saptamanala si lunara. As recomanda acest program tuturor celor care se plang de lipsa timpului, care se simt coplesite de treburile casnice, celor care nu mai au timp pentru ele insele.”

 

Si viata ta se poate schimba la fel. Da click pe pagina de prezentare ca sa vezi in ce consta programul si inscrie-te ca sa-ti ocupi locul (maxm 30 de participante):

Maratonul mamicii organizate si eficiente

 

Sursa foto: Pixabay

 

Aboneaza-te GRATUIT

si primesti articole exclusive, solutii eficiente si reduceri la toate cursurile si produsele noastre!

Nu iti trimitem SPAM-uri si avem mare grija de adresa ta. Te poti dezabona oricand. Powered by ConvertKit

Taguri

Ana Bâtcă

Sunt Ana Bâtcă, cofondator Centrul de Parenting și mama unui băiețel născut în 2013. Misiunea mea este să sprijin părinții să aibă o comunicare mai bună și relații mai frumoase cu copiii lor. În ceea ce fac, mă ajută formările mele în Coaching, Master Coaching, Formator, NLP Practitioner, NLP Master, precum și experiența de peste 800 de ore de lucru cu oamenii în ședințe individuale și de grup.

Articole similare

Utilizăm fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastra pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Va rugam sa cititi modul in care CentruldeParenting.ro prelucreaza datele cu caracte personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de prelucrare a datelor. Datele Dumneavoastra pot fi oricand sterse urmand instructiunile din document. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close