Dragi mamici si tatici antreprenori, bloggeri, specialisti sau care pur si simplu va doriti sa aduceti ceva valoros in societate schimband lumea in bine prin ceea ce faceti, stiti si voi ca, pentru a avea succes, e important sa stii cum sa actionezi, si pentru asta trebuie sa stii incotro se indreapta societatea, mentalitatea oamenilor si in special a clientilor tai, a grupului tinta caruia te adresezi.

Marti, 13 februarie, am participat la evenimentul „ 2018. Tendinte si recomandari pentru o afacere de succes”, in cadrul caruia Ozana Giusca a prezentat care sunt directiile in care se schimba lucrurile in economie in general si in mediul online, in mod special, care sunt pericolele care ii pandesc pe antreprenori in acest moment si care sunt punctele cheie pe care antreprenorii isi pot baza afacerile in ziua de astazi.

O cunosc personal pe Ozana Giusca, merg la evenimentele pe care le organizeaza si ma bucur sa intalnesc acolo persoane deschise, antreprenori inteligenti si sa gasim solutii impreuna.

 

Pentru ca mi se pare foarte important sa stim incotro ne indreptam si ce e de facut, iti prezint in acest articol cele 15 principii care, conform Ozanei Giusca, sunt in masura sa asigure succesul unui antreprenor, in 2018:

 

1. Ca antreprenor, esti persoana responsabila cu marketingul si vanzarile, carora ar fi potrivit sa le dedici cam 80% din timp.

2. Comunicare de la unul la mai multi, in mediul online sau prin intermediul evenimentelor.

3. Construieste-ti „tribul”, comunitatea, lista de abonati la newsletter care te citesc constant.

4. Creeaza o relatie cu persoanele din comunitatea ta si comunica in mod constant cu ele.

5. Schimba focusul de la nevoile si dorintele tale pe nevoile si dorintele clientului, ale grupului tinta.

6. Prezenta pe retelele de socializare devine esentiala.

7. Asigura-te ca oamenii care cauta informatii despre tine pe Google vor gasi ceea ce vrei tu sa afle.

8. Alege platformele potrivite pe care sa te concentrezi si construieste o strategie pentru ele.

9. Pozitioneaza-te ca expert, consilier, persoana de incredere in domeniul tau.

10. Fii autentic si transparent in ceea ce faci.

11. Inspira-te de la altii, fara sa copiezi.

12. Intelege principiile care stau la baza, apoi gandeste si actioneaza.

13. Arata persoana din spatele brandului.

14. Gandeste-te la mersul afacerii si la vanzarile de luna viitoare, si nu doar la ce se intampla maine.

15. Construieste pentru client o intreaga experienta de interactiune cu tine, nu doar o vanzare.

Primul pas ca sa-ti transformi pasiunea in afacere si sa schimbi lumea in bine

De ce renunta mamele la dorinta de a-si face un blog inainte de a incepe

Pe langa aceste 15 principii pentru un an 2018 de succes, Ozana a mai vorbit si despre tendintele in mediul online, care pe mine, personal, m-au pus pe ganduri si m-au facut sa regandesc strategia noastra.

Iata cateva idei care iti vor fi de ajutor sa tii ritmul cu schimbarile daca esti blogger, expert, intreprinzator sau daca pur si simplu iti doresti sa ai autoritate in mediul online si sa-ti cresti o comunitate care iti impartaseste valorile:

  • In 2019, 80% din continutul consumat din online va fi video.
  • Revin in trend articolele de blog mai lungi, de aproximativ 2.000 de cuvinte, dupa ce o perioada au fost preferate articolele mai scurte, de circa 1.000 de cuvinte.
  • Oamenii prefera continutul efemer (Facebook, Snapchat)
  • Platforma LinkedIn va creste.
  • Influencerii devin tot mai importanti in promovarea brandurilor.
  • Facebook va deveni noua televiziune.
  • Podcasturile vor deveni noul radio.
  • Fiecare isi poate crea propriul sau canal de YouTube
  • Live videos pe Facebook sunt aratate de Facebook la de 10 ori mai multe persoane decat un video inregistrat si postat pe reteaua de socializare.
  • Atentia utilizatorului a scazut de la 12 secunde la doar 8 secunde, ceea ce inseamna ca trebuie captata foarte rapid.
  • Oamenii vor sa detina controlul, sa fie bine informati si sa ia decizia de cumparare cand vor ei.

 

Sper sa iti fie de ajutor aceste informatii. Cu siguranta, daca ne adaptam actiunile noastre noilor trenduri si daca ceea ce facem este util si interesant pentru public, succesul va veni mai devreme sau mai tarziu.

 

Sursa foto: Arhiva personala
produse bebe
carti copii

CARTI DE PARENTING

CARTI copii

Aboneaza-te GRATUIT

si primesti articole exclusive, solutii eficiente si reduceri la toate cursurile si produsele noastre!

Nu iti trimitem SPAM-uri si avem mare grija de adresa ta. Te poti dezabona oricand. Powered by ConvertKit