Cu toate pregatirile pentru primul zbor cu avionul impreuna cu sotul si fetita ei, bloggerita de fashion din SUA, creatoarea brandului Something Navy, Arielle Noa Charnas, a avut o experienta dezastruoasa.

Pentru a se asigura ca vor avea parte de cat mai putine probleme in zborul lor din New York spre Los Angeles impreuna cu fetita lor Ruby in varsta de 9 luni, Arielle Noa Charnas a cumparat bilete la clasa intai. Insa, in timp ce familia se instala pe locurile din avion, bebelusul a inceput sa planga.

„Eu cu sotul meu am platit locuri la clasa intai astfel incat sa avem mai mult spatiu si sa o pot culca”, a scris Arielle pe Instagram. „Dupa ce ne-am asezat, am inceput sa primesc tone de ochi dati peste cap si miscari acuzatoare ale capului din partea pasagerilor vecini din avionul @delta din cauza ca bebelusul meu plangea (de parca as fi putut pur si simplu sa ma uit la Ruby si sa-i spun: ok, acum este timpul sa te opresti)”, a povestit femeia, citata de Popsugar.com.

Cu bebe in vacanta. Sfaturi practice pentru calatoria copiilor cu avionul

Zborul cu avionul in sarcina. Reguli de calatorie pentru gravide

Potrivit bloggeritei, dupa 10 minute in care a incercat sa ignore nemultumirea evidenta a celorlalti pasageri, o insotitoare de zbor a companiei Delta i-a cerut ei si copilului sa se mute in partea din spate a avionului, „ca si cum oamenii din spate nu ar conta deloc”, pe motiv ca a primit plangeri de la alti pasageri de la clasa I. „Sa renuntam la locurile noastre pe care le-am platit si sa ne mutam”, povesteste Arielle. „Am inceput sa plang pentru ca eram atat de stresata si nelinistita, iar stewardesa, in loc sa fie empatica si sa ma ajute, a inrautatit situatia”, continua tanara mamica.

In ciuda solicitarii stewardesei, ea a refuzat sa renunte la locul ei. Au fost suficiente cateva plimbari pe culoar pentru ca Ruby sa se calmeze.

Povestea mamicii bloggerite nu se termina aici. Atunci cand a aflat despre cele intamplate, directorul executiv al companiei aeriene Delta Airlines i-a contactat pe Arielle si pe sotul ei pentru a-si cere scuze. Mai mult decat atat, compania aeriana le-a returnat banii pentru biletele de avion si le-a oferit in plus cate 300 de dolari pentru fiecare membru al familiei.

„In timpul decolarii, Ruby a adormit pe umarul meu si tot restul zborului a fost un vis”, a declarat Arielle pentru „Us Weekly”. „Am apreciat (gestul directorul executiv – n.r.). Cu toate acestea, nu este suficient pentru a compensa experienta ingrozitoare pe care am avut-o”, a mai spus bloggerita.

 

Sursa foto: Instagram

 
Si nu uita sa te abonezi la Newsletter, daca doresti sa primesti articole scrise exclusiv pentru abonati si reduceri la cursurile noastre.
Click pe newsletter:
newsletter-vino