Ana Batca

Cofondator la Centrul de Parenting
Buna! Sunt Ana Batca, jumatatea Centrului de Parenting. Sunt coach, NLP Practitioner si trainer autorizat de Ministerul Muncii si mama unui baietel nascut in 2013. Absolventa a Facultatii de Jurnalism, am adus aici cei 12 ani de experienta in presa nationala, specializare in domeniul Economic-Financiar, experta in finante personale. Iata articolul meu de astazi:

Cu totii ne dorim sa avem copii sanatosi, iar sanatatea porneste, de multe ori, de la alimentatie.

Bucatarul italian Antonio Passarelli da cateva sfaturi de care orice parinte ar trebui sa tina cont cand vine vorba de alimentatia copiilor lor.

Iata cele 5 sfaturi ale bucatarului italian: 

1. Micul dejun incarca bateriile pentru toata ziua, astfel incat cel mai bine e sa il obisnuiesti pe copil de mic sa manance dimineata. Odata invatat acest obicei, sunt mari sanse ca cel mic sa il pastreze toata viata.

2. Copiii sunt mai dispusi sa manance sau sa incerce ceva nou dacă participa la prepararea bucatelor. Este benefic și distractiv atat pentru parinte, cat si pentru copil sa gateasca si sa se distreze impreuna. Mai mult decat atat, se recomanda si implicarea celui mic in cumpararea alimentelor.

Când copilul nu mănâncă. Cele mai frecvente greșeli ale părinților

Glicerina, arome artificiale si zahar in exces. Cerealele pentru micul dejun, o bomba alimentara pentru copii

3. Toate culorile tari din fructe si legume provin din substantele naturale ale plantelor, care au efecte benefice asupra corpului. Din acest motiv, nutritionistii recomanda o hrana cat mai colorata in fiecare zi! Pune-i copilului in farfurie mancaruri si gustari pline de culoare, iar daca fructele si legumele sunt taiate si aranjate in forme atractive, cu siguranta le va savura.

4. Fara zahar! Zaharul nu contine substante nutriente si nu aduce beneficii organismului. Este o sursa de calorii goale, creeaza dependenta si, pe termen lung, daunează corpului. Zaharul poate fi inlocuit cu succes de miere.

5. Toate gustarile pe care i le oferi copilului trebuie sa fie sanatoase, simple si gustoase, iar atunci cand nu ai timp sa-i pregatesti ceva, cea mai simpla optiune sunt fructele. O alta varianta la indemana este sa adaugi in iaurtul natural fie un fruct proaspat, fie nuci ori seminte cu miere.

De ce vor unii copii sa manance multe dulciuri? Afla cum poti rezolva problema pe neobservate

Cum sa convingi un copil mofturos sa manance. 8 recomandari utile

Bucatarul Antonio Passarelli a fost gazda unui eveniment la care au participat copiii angajatilor Policolor, in cadrul proiectului „Copii sanatosi”, care a avut loc pe 4 iunie, la Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti”.