Acest articol este un Guest Post.

 

Perioada post-partum este una plina de provocari: vrei sa iti recapeti silueta, dar bebe are nevoie de atentie permanenta. In plus, reluarea antrenamentelor de grup de la sala de sport nu este recomandata inca pentru ca organismul are nevoie de recuperare lenta, cu ajutorul unor exercitii sigure pentru sanatatea ta.

Sunt Diana Stirbu, intructor de fitness specializat in antrenamente pre si postpartum si mama unui baietel de 8 luni si am pregatit 3 tipuri de exercitii pe care le poti face acasa, in timp ce ai grija de bebelusul tau.

Cand poti relua activitatea fizica dupa nastere?

Daca vrei sa iti recapeti forma fizica si sa scapi de depozitele de grasime de pe burtica, fese, coapse, brate si picioare, am o veste buna pentru tine: recuperarea post natala poate fi sustinuta inca din a 6-a saptamana cu exercitii de pilates post-partum. Desigur, acordul medicului este necesar pentru inceperea activitatii fizice, deoarece fiecare femeie are un ritm unic de recuperare dupa nastere.

Studio-ul de fitness in cadrul caruia coordonez antenamente pre si post-partum a fost special creat pentru ca bebelusii sa isi poata insoti mamele la sport, insa pentru zilele in care pur si simplu preferi sa ramai acasa, am pregatit cateva exercitii simple, la care bebe va fi incantat sa asiste. Victor, baietelul meu, se distreaza copios cand o vede pe mami exersand si sunt sigura ca asta ajuta la apropierea lui de sport.

Exercitiile sunt potrivite si pentru femeile insarcinate care isi doresc o viata activa. Eu m-am antrenat din pozitia de proaspata mamica, pe cand Oana si Elena se afla in trimestrul III de sarcina.

In plus, nu trebuie sa ai o conditie fizica de sportiv pentru a realiza exercitiile propuse de mine. Acestea sunt accesibile oricarei femei, iar numarul de repetari poate fi mai mic sau mai mare. Important este sa te antrenezi in ritmul tau si sa nu te fortezi.

Un abdomen tonifiat cu ajutorul exercitiilor pe saltea

Aseaza-te pe o saltea, cu picioarele indoite si sezutul pe calcaie. Ridica fesierul de la nivelul talpilor. Odata cu ridicarea de la sol, ridica si mainile si mentine-le paralele cu salteaua. Revino incet cu fesierul la pozitia initiala si adu mainile pe langa corp. In tot acest timp, incordeaza bine musculatura abdomenului.

Numar de repetari: 3 serii a cate 15-20 repetari, cu 1 minut pauza intre serii.

 

 

Fandari pentru picioare bine definite

Stai in picioare cu privirea inainte, spatele drept, talpile paralele si mainile in sold. Ridica piciorul drept de pe sol si executa o fandare in spate la o distanta de aproximativ jumatate de metru. In timpul acesta, concentreaza-ti toata greutatea pe piciorul opus. Revino la pozitia initiala si executa aceeasi miscare si cu piciorul stang.

Numar de repetari: 3 serii a cate 15 repetari simultane (piciorul stang in spate, revenire, piciorul drept in spate, revenire si o luam de la inceput), cu 1 minut pauza intre serii.

 



Stepper-ul te ajuta sa arzi grasimea de pe picioare si fesieri

Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de un stepper pe care il poti achizitiona de la orice magazin cu articole sportive. Aseaza platforma in fata ta si stai cat dreapta, cu privirea inainte, spatele drept, talpile paralele si mainile in sold. Alege piciorul cu care vrei sa incepi si executa o fandare pe platforma. Mana opusa piciorului care executa miscarea va sta pe langa corp si va sustine o greutate. Revino la stadiul initial si continua aceasta miscare pana cand termini setul de 10. Repeta procedeul si cu celalalt picior.

Numar de repetari: 3 serii a cate 15 repetari pe fiecare picior, cu 1 minut pauza intre serii.

 

 

Sportul s-a dovedit o modalitate foarte eficienta pentru mentinerea vitalitatii si a siluetei inainte, in timpul si dupa sarcina, iar medicii recomanda execitiile fizice personalizate. O mamica sanatoasa va creste un bebe sanatos, cu care se va distra in timpul exercitiilor.

In plus, daca si bebe participa la antrenament, isi poate dezvolta inca de mic dragostea pentru un stil de viata echilibrat.

 


Diana Stirbu_foto micaDiana Stirbu este instructor de aerobic și dezvoltator de programe personalizate de slabit cu certificari in Pilates si functional training.

Pentru programele pre si postnatale Fit Mom in Action, Diana detine o certificare internationala obtinuta in Croatia.

In plus, Diana Stirbu este instructor international kangoo jumps si distribuitor autorizat al ghetelor KJ in Romania.

Website: www.dianastirbu.ro

Pagina de Facebook: Diana Stirbu


 

Daca vrei sa iti publicam articolul, ne poti scrie pe adresa de e-mail redactia@centruldeparenting.ro. Sau ne poti contacta mai rapid la numerele de telefon: 074104885 (Ana Zidarescu) sau 0742305684 (Ana Batca).

 

carti copii

CARTI DE PARENTING

CARTI copii

Aboneaza-te GRATUIT

si primesti articole exclusive, solutii eficiente si reduceri la toate cursurile si produsele noastre!

Nu iti trimitem SPAM-uri si avem mare grija de adresa ta. Te poti dezabona oricand. Powered by ConvertKit